بلاگ

پیامد منفی تخفیف گذاری اشتباه + راهکارهای درست!

ممکن است شما همین الآن در حال انتخاب یک تخفیف چندین درصدی به فلان مناسبت برای محصولات خود باشید و در مورد مقدار آن و چگونگی ارائه‌اش شک داشته باشید. شاید در خیالتان هم تصور می‌کنید که پس از اجرای تخفیف، چندین برابرِ قبل فروش داشته و مشتریان را به سمت فروشگاه جذب می‌کنید. اما مطمئن باشید که این‌طور نیست!

هوش هیجانی چیست؟ کاربرد آن در مدیریت کسب‌وکار

«هوش هیجانی» یا «هوش عاطفی» با اینکه از دنیای روانشناسی به مدیریت آمد، اما به سرعت اهمیت زیادی در مدیریت کسب‌وکار پیدا کرد؛ چون تحقیقات علمی هم نشان می‌دهد، مدیرانی که هوش هیجانی بالاتری دارند، مدیران بهتر و احتمالا موفق‌تری هستند.

راهنمای قدم به قدم انتخاب اسم برند

دهه 60 که تعداد بچه‌ها زیاد بود، اغلب خانواده‌ها اسم‌گذاری نوزادان جدید برایشان مهم نبود. از بین 4 اسم رایجی که وجود داشت، یکی را انتخاب می‌کردند و تمام! مثلاً اولی را می‌گذاشتند حسن، دومی را می‌گذاشتند محمدحسن و مهم هم نبود که تکراری باشد یا اینکه 60 تا حسن در فامیل وجود داشته باشد.

نحوه ایجاد لینک‌ها در رپورتاژ آگهی

در سری مقاله‌های رپورتاژ آگهی، گفتیم که رپورتاژ چیست؟ چگونه می‌تواند بر سئوی سایت تأثیر بگذارد؟ چگونه یک رپورتاژ خوب بنویسیم و کجا باید رپورتاژ را منتشر کنیم؟ یعنی تا این جای کار 80 درصد راه را رفته‌ایم.

فرمول سری نوشتن رپورتاژ آگهی‌های موفق!

تا اینجا، در 4 اپیزود مختلف درباره رپورتاژ آگهی صحبت کردیم و هر بار نکات مهمی را که باید بدانید – از چیستی رپرتاژ تا انتخاب رسانه – برایتان گفتیم؛ و حالا …

چرا تبلیغات در گوگل ادز بهترین روش تبلیغاتی دنیاست!؟

به نظر شما چرا باید از میان روش‌های مختلف تبلیغات، گوگل ادز را انتخاب کنیم؟ ما به عنوان آژانس بازاریابی و تبلیغات دیجیتال، با روش‌های تبلیغاتی زیادی سر و کار داریم و بارها بازخورد هر کدام از آنها را بررسی کرده‌ایم. باور کنید که این تجربه چندین و چند ساله، به ما ثابت کرده که تبلیغات گوگل یکی از بهترین و هدفمندترین روش‌های تبلیغاتی دنیا است!

بیگ دیتا یا کلان داده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اجداد ما انسان‌ها تا قبل از کشف وجود اجرام آسمانی هیچ ایده‌ای درباره نقاط نورانی که هر شب می‌دیدند نداشتند. آنها وقتی به آسمان شب خیره می‌شدند سعی می‌کردند با وصل کردن نقاط نورانی در تخیل خود موجوداتی بسازند یا آنها را به اتفاقات روزمره ربط دهند. هزاران سال از آن شب‌های مبهم گذشته است و اکنون خیلی چیزها را فهمیده‌‌ایم. انسان‌ها عاشق وصل کردن نقاط مبهم برای پیدا کردن معنی و ارتباط هستند.

ووکامرس چیست و کدام معیارهای یک فروشگاه‌ساز را دارد؟

ما می‌خواهیم کمی این مسیر را برایتان روشن کنیم و تا جای ممکن شما را از چالش‌های موجود باخبر کنیم. برای همین هم از راه‌های ایجاد فروشگاه اینترنتی، انواع فروشگاه ساز و بایدها و نبایدهای آن، هزینه‌ها و معیارهای انتخاب روش مناسب، نکاتی را گفتیم. در دو مقاله قبلی این سری (که همین بالا لینک آن‌ها را می‌بینید) می‌توانید این نکات را بخوانید.

ما در یک ماموریت به ساختن آینده ای بهتر در آن فن آوری شغل خوب ایجاد برای همه. دمای بالینی و والیبال و آرایش از خنده. اینیاس طول می کشد .

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی